Doublebigboard

Doublebigboard Doublebigboard sa vyznačuje svojou veľkosťou, osvetlením a atraktívnou lokalitou. Najčastejšie sa využíva pri dlhodobých imidžových kampaniach. Štandardný rozmer doublebigboardovej plochy je 9600 x 8200 mm, poskytuje celkovú plochu až 80 m2. Doublebigboard je kompromisom medzi bigboardom a väčšou fasádnou plochou. Bigboardy a doublebigboardy zároveň ponúkajú priestor pre rôzne kreatívne nadstavby - 2D alebo 3D,…

Autobusové zastávky

Autobusová zástavka Je ideálnym miestom pre umiestnenie reklamy, nakoľko sa pri nej počas dňa zdržuje veľký počet osôb, ktoré majú čas si pozerať a čítať všetko dookola. Do konštrukcie autobusovej zastávky sú integrované väčšinou citylightové plochy, do ktorých sa vkladajú papierové plagáty o rozmere 1185 x 1750 mm. Pre dosiahnutie synergického efektu je možné zastávku obrandovať, polepiť…

Bigboardy

Bigboard Bigboard sa vyznačuje svojou veľkosťou, osvetlením a atraktívnou lokalitou. Najčastejšie sa využíva pri dlhodobých imidžových kampaniach. Kompromisom medzi bigboardom a väčšou fasádnou plochou je doublebigboard o rozmere 9600 x 8200 mm, ktorý poskytuje celkovú plochu až 80 m2. Bigboardy a doublebigboardy zároveň ponúkajú priestor pre rôzne kreatívne nadstavby – 2D alebo 3D, prípadne aj špeciálne svetelné efekty.…

Billboardy

Billboard Billboard je najobľúbenejšie reklamné zariadenie, ktoré sa vyskytuje na frekventovaných miestach a oslovuje okoloidúcich chodcov a vodičov. Pre reklamnú kampaň na billboardoch je vhodné zvoliť jednoduché, výstižné slogany doplnené vhodným obrázkom, pretože vodič má len pár sekúnd nato, aby si prezrel daný obsah. Billboardy je ideálne kombinovať aj s iným reklamnými nosičmi, napr. obrazovkami alebo citylightami. Rozmery: 5100…

Citylighty

Citylight Citylight ako reklamné zariadenie je svojím rozmerom najbližšie k okoloidúcemu, môže sa pri ňom zastaviť a prezerať si detailnejšie informácie. Citylight je podsvietená reklamná vitrína, ktorá býva situovaná priamo v pasážach obchodných centier, na námestiach, v uliciach alebo na MHD zastávkach. Väčšinou ide o obojstranné reklamné plochy osadené do zeme, jednostranné reklamné plochy sú väčšinou upevnené na stenu alebo…

Fasádne plochy

Fasádna plocha Fasádna plocha je veľkoplošný pútač umiestnený na stene budovy v lukratívnej lokalite. Celková cena za tlač bannera a inštaláciu je vyššia, lebo sa realizuje pomocou horolezcov alebo vysokozdvižnej techniky. Rozmer fasádnej plochy je individuálny, závisí od veľkosti objektu, na ktorý sa umiestňuje. Vďaka svojej veľkosti a osvetleniu je neprehliadnuteľná a využíva sa skôr pri dlhodobých reklamných kampaniach.…

LCD obrazovky

LCD obrazovky LCD obrazovky sa radia medzi moderné, dynamické reklamné plochy, na ktorých je možné odvysielať viacero striedajúcich sa motívov na rozdiel od statických plôch. Obrazovky dokážu upútať svojím pohybom a unikátnosťou. Čo sa hýbe, to neprehliadnete! Hlavným parametrom monitora je uhlopriečka a rozlíšenie obrazovky, ktoré ovplyvňuje jasnosť zobrazeného textu a obrázkov. Väčšinou sa umiestňujú v uličkách obchodných…

LED obrazovky

LED obrazovky LED obrazovky sú modernou technológiou, ktorá sa v posledných rokoch veľmi rozšírila. Veľkoplošné LED obrazovky sa umiestňujú v exteriéroch na hlavných ťahoch ciest alebo na námestiach, ale aj v interiéroch. Hlavným aktívnym prvkom sú svetelné diódy, takzvané LED, ktoré pokrývajú celú plochu obrazovky a majú výraznú viditeľnosť pri dennom aj nočnom osvetlení. Sú charakteristické úsporou produkčných nákladov…

Magnumboardy

Magnumboard Magnumboard je štvorstranné reklamné zariadenie v tvare kvádra, ktoré ponúka priestor pre 4 reklamné plochy otočené do rôznych strán, čím sa reklamný vizuál stáva neprehliadnuteľným. Ideálne priestory sú pri vstupe do obchodných centier, na parkoviskách, námestiach, v zábavných parkoch a na frekventovaných miestach. Na každú stranu je možné umiestniť odlišný reklamný vizuál. Väčšinou je mobilný a môže sa…

Megaboardy

Megaboard Megaboardy sa umiestňujú predovšetkým pri diaľniciach, diaľničných privádzačoch a medzinárodných cestných ťahoch v poliach ďalej od cesty. Sú veľmi dobre viditeľné už z veľkej vzdialenosti a sú vhodné na dlhodobé imidžové kampane kvôli vyšším produkčným nákladom. Aj túto reklamnú plochu je možné oživiť rôznymi kreatívnymi nadstavbami – 2D alebo 3D, prípadne aj špeciálnymi svetelnými efektmi, a tak dosiahnuť cielené zameranie sa…